Köpeklerinizi toplama merkezlerinin dışında bir yere bırakmayın.
Karara uymayanlara 71 bin 695 lira ceza var
Ankara’da 2025 yılı düzenleme kapsamında sokağa bırakılan köpeklerin sahiplerine 71 bin 695 lira ceza kesilecek.
Ankara Valiliği Hayvanları Koruma Kurulu’nun daha önceleri 26 Şubat 2025 tarihinde gerçekleştirdiği toplantı alınan kararlar doğrultusunda sahipsiz hayvanların korunması ve toplum sağlığının gözetilmesi amacıyla önemli adımlar atılmıştı.
Buna göre köpek sahipleri köpeklerini bırakmaları durumunda rehabilitasyon merkezinde rehabilite edilse bile sokağa değil, İl bakım merkezlerine bırakmaları doğrultusunda karar alınmıştı. Karar; “sahipsiz köpeklerin rehabilitasyon işlemleri tamamlanmış olsa bile bakımevi dışında bir alana bırakılması yasaklandı”. Şeklinde alınmıştı. birhabertv.com.tr/Özel haber/30.09.2025
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
İguanalar ne kadar sürede renk değiştirebilir ? Detaylar burada…
1280 kez okundu
2
Penguenleri hiç bu kadar komik ve yakından görmemiştiniz
1031 kez okundu
3
ANKARA’DA SU GERÇEKTEN YOK MU? BAĞLAR, BAHÇELER VE BOSTANLAR KURUDU
928 kez okundu
4
Rusya ordusunda Pasifik için yeni bir cephe açılıyor. Çin’in ilk tepkisi!
854 kez okundu
5
‘Punk rock’: Yeni bir dikenli dinozor keşfedildi
763 kez okundu