Haberin Devamıİl Jandarma Komutanlığı ile İlçe Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele ekipleri, Nazilli Devlet Hastanesi’nde görev yapan bir doktorun yeşil reçeteyle satılan ilaçları yazdığı ihbarıyla çalışma başlattı. Ekipler, şüphelileri teknik ve fiziki takibe aldı. Aralarında 1 doktor, 2 hastane çalışanı ve 2 eczacı kalfası da olan şüphelilerin yeşil reçeteyle satılan ilaçları, usulsüz reçete ve rapor düzenleyip piyasaya sürdükleri ve sattıkları tespit edildi.Ekipler, 5 Ocak sabah saatlerinde Nazilli’de belirlenen adreslere eş zamanlı operasyon düzenledi. Operasyonda aralarında doktor R.Ü.G. olmak üzere G.Ö., V.G., H.C., Ş.K., İ.K., B.T., C.D. ve M.G. gözaltına alındı. Şüphelilerden D.U. ise aynı gün akşam saatlerinde Didim ilçesinde yakalandı. 10 şüpheli jandarmadaki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi.
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
2
CHP’den Nuri Aslan hakkındaki soruşturmaya tepki: İyice zıvanadan çıktılar!
2854 kez okundu
3
Son dakika.. CHP’li belediyelere operasyon: Beş belediye başkanı hakkında gözaltı kararı
2607 kez okundu
4
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
5
İmamoğlu’nun diploması iptal edilirse belediye başkanlığı da düşer mi?
2255 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.