Diyanet İşleri Başkanlığı, başta Ege olmak üzere Türkiye’nin farklı bölgelerinde devam eden orman yangınlarına karşı yatsı namazı sonrası camilerde dua edilmesine karar verdi.Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı açıklamada, yangınların bir an önce sona ermesi için bu akşam (5 Temmuz) ülke genelindeki tüm camilerde dua edileceğini duyurdu.Erbaş açıklamasında, “Ülkemizin farklı bölgelerinde bir süredir devam eden ve ciğerlerimizi yakan orman yangınlarının bir an önce sona ermesi için bu akşam yatsı namazı sonrası tüm camilerimizde dualar edeceğiz. Bizler de yapılacak bu dua programına Şırnak Ulu Camii’nde katılacağız inşallah. Tüm kardeşlerimizi camilerimizde yapılacak bu anlamlı duaya davet ediyorum. Yüce Rabbimiz, ülkemizi ve milletimizi bütün afet ve felaketlerden muhafaza eylesin; yangınların söndürülmesi için canla başla çalışan kardeşlerimize kolaylıklar ihsan eylesin.” ifadelerine yer verdi.
GÜNDEM
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
2
CHP’den Nuri Aslan hakkındaki soruşturmaya tepki: İyice zıvanadan çıktılar!
2854 kez okundu
3
Son dakika.. CHP’li belediyelere operasyon: Beş belediye başkanı hakkında gözaltı kararı
2607 kez okundu
4
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
5
İmamoğlu’nun diploması iptal edilirse belediye başkanlığı da düşer mi?
2255 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.