Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, NSosyal hesabından Irak-Türkiye Ham Petrol Boru Hattı’nın açılışıyla ilgili paylaşımda bulundu. “SABAH SAAT: 07.07’DE BAŞLADI” Bayraktar, “6 Şubat 2023’te yaşanan depremler nedeniyle geçici süreyle kapalı kalan ve 4 Ekim 2023 tarihinde BOTAŞ tarafından operasyona hazır hale getirilen Irak-Türkiye Ham Petrol Boru Hattı’ndan bu sabah saat 07.07 itibarıyla petrol akışı yeniden başlamıştır” ifadelerini kullandı. Irak resmi haber ajansı İNA’ya göre Irak Kürt Bölgesel Yönetimi’ndeki (IKBY) sahalardan çıkarılan petrol ihraç edilmeye başlandı. IRAK BASINI DA DUYURDU AA’daki habere göre Erbil merkezli Rudaw televizyon kanalında da konuyla ilgili habere yer verildi. Buna göre Fişhabur petrol sahasında IKBY heyeti, Irak merkezi hükümeti ve petrol şirketlerinin katılımıyla petrol ihracatına yeniden başlandı. IRAK BAŞBAKANI AÇIKLAMIŞTI Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani, IKBY’deki sahalarda üretilen petrolün Irak-Türkiye boru hattı üzerinden ihraç edileceğini duyurmuştu.
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63692 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11566 kez okundu
3
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
2084 kez okundu
4
Motorine 10 kuruş zam
1872 kez okundu
5
Gersan hissesinde Harun Kahraman’a 7.2 milyon TL para cezası
1867 kez okundu