Yasak, özellikle cep telefonu takibi yoluyla İran içinde düzenlenen suikastlara ilişkin artan güvenlik endişelerinin ardından geldi. Fars’a göre bu adım, geçen yıl İsrail’in Hizbullah üyelerine yönelik gerçekleştirdiği “pager saldırısı” gibi olayların tekrarını önlemeyi amaçlıyor.Fars’ın haberine göre, İsrail’in son saldırılarında nükleer bilim insanları da dahil olmak üzere birçok kişinin, bu tür teknolojilerle hedef alınarak öldürüldüğü iddia ediliyor. Ajans, mobil cihazların kapalı olsa bile konum takibine karşı tam güvenlik sağlamadığını, bu nedenle özel izleme karşıtı cihazların kullanılmasını önerdi.Öte yandan, Tahran Milletvekili Hamid Rasaei, sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı paylaşımda, tüm yetkililerin ve yakın çalışma arkadaşlarının cep telefonlarını teslim etmesi gerektiğini belirtti.Fars’ın aktardığına göre, İran Siber Güvenlik Komutanlığı, “Artık yetkililerin ve güvenlik personelinin bağlantılı cihaz kullanması yasaktır” ifadelerini kullandı. Ancak hangi kurumların bu kapsama girdiği ya da istisna uygulanıp uygulanmayacağına dair ayrıntı paylaşılmadı.
GÜNDEM
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
2
CHP’den Nuri Aslan hakkındaki soruşturmaya tepki: İyice zıvanadan çıktılar!
2854 kez okundu
3
Son dakika.. CHP’li belediyelere operasyon: Beş belediye başkanı hakkında gözaltı kararı
2607 kez okundu
4
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
5
İmamoğlu’nun diploması iptal edilirse belediye başkanlığı da düşer mi?
2255 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.