Adana’da tefecilikle 38 kişiden 2 milyon TL haksız kazanç elde ettikleri belirlenen Mehmet G. (62) ile Yusuf C. (59), tutuklandı. DHA’nın haberine göre şüphelilerin, aylık yüzde 30 faizle borç verdiği, ödeyemeyenleri de icraya verip maaşlarının bir kısmına el koyduğu belirtildi. İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şubesi ekipleri, tefecilik yapan Mehmet G. ile Yusuf C.’nin yakalanması için çalışma yaptı. Şüphelilerin, paraya ihtiyacı olan 38 kişiye senet ve çek karşılığı aylık yüzde 30 faizle borç verdiği, borcunu ödemeyenleri ise icraya verip, maaşlarının bir kısmına el koyduğu bu yöntemle 2 milyon TL haksız kazanç elde ettiği saptandı. Bu tespitlerle harekete geçen ekipler, evlerine yapılan baskında şüphelileri gözaltına aldı. Adreslerdeki aramalarda çok sayıda senet, alacak notlarının bulunduğu defter ele geçirildi. Emniyete götürülen şüpheliler, ifadelerinde arkadaşlarına borç verdiklerini, faiz uygulamadıklarını ve ödemeyenler hakkında da icra takibi başlattıklarını öne sürdü. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mehmet G. ile Yusuf C., çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7868 kez okundu
2
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4796 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3060 kez okundu
5
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.