Sivas’ın Zara ilçesinde yaşayan Ahmet Doğan, okey oynamak için yeterli sayıyı bulamayınca ilginç bir çözüm yolu buldu. Okey masasında bulunan taşları dizerek 4 ıstakayı da dolanan Ahmet Doğan, görenlerin yüzünü güldürdü. Dakikalarca 4 kişilik oyunu tek başına oynayan Ahmet Doğan’ı gören arkadaşları, o anları cep telefonu kamerası ile görüntüledi. Sosyal medyada paylaşılan görüntüler, izleyenleri güldürdü.”TEK BAŞIMA BİTTİM, OKEY ATAMADIM”Tek başına okey oynayan Ahmet Doğan, “Canım sıkılıyordu. Bir masaya oturdum, ıstakaları aldım, taşları dizdim. Tek başıma oyun oynadım. Bir tarafta çift okey vardı, diğer tarafta da okey yoktu. Tek başıma bittim, okey atamadım. Benim haberim olmadan arkadaşlar videoya çekmişler, sosyal medyada paylaşmışlar” dedi.”VİDEOYA BİRÇOK BEĞENİ GELDİ”Ahmet Doğan’ın tek başına okey oynadığını görerek o anları görüntüleyen Ali Kılınç, “Arkadaşlarla çay içiyorduk. Bir baktım Ahmet kendi kendine okey oynuyordu. Hoşuma gitti, videoya çektim. Paylaştım, videoya da oldukça beğeni geldi” şeklinde konuştu. Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Yerel Ahmet Doğan Sivas Yerel Yaşam Güncel Haberler
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
2
CHP’den Nuri Aslan hakkındaki soruşturmaya tepki: İyice zıvanadan çıktılar!
2854 kez okundu
3
Son dakika.. CHP’li belediyelere operasyon: Beş belediye başkanı hakkında gözaltı kararı
2607 kez okundu
4
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
5
İmamoğlu’nun diploması iptal edilirse belediye başkanlığı da düşer mi?
2255 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.