Haberin DevamıNazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele ekipleri ile Aydın İl Jandarma Komutanlığı ekipleri Nazilli Devlet Hastanesi’nde görev yapan bir doktorun yeşil reçeteyle satılan ilaçları yazdığı ihbarı üzerine çalışma başlattı. Nazilli Cumhuriyet Savcılığı koordinesinde yapılan soruşturma kapsamında ekipler, şüphelileri teknik ve fiziki takibe aldı. Aralarında 1 doktor, 2 hastane çalışanı ve 2 eczacı kalfası da olan şüphelilerin yeşil reçeteyle satılan ilaçları, usulsüz reçete ve rapor düzenleyip piyasaya sürdükleri ve sattıkları tespit edildi. Ekipler, bugün sabah saatlerinde Nazilli’de belirlenen adreslere eş zamanlı operasyon düzenledi. Operasyonda R.Ü., G.B., T.İ.K., Ş.K., V.G., M.G., C.D., G.Ö. ve H.C. gözaltına alındı. Şüphelinin adreslerinde yapılan aramalarda dijital materyaller ve reçete ele geçirildi.
GÜNDEM
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Meclis’te “cunta” kavgası! CHP’li Ali Mahir Başarır’ın sesi salonu inletti
6653 kez okundu
2
CHP’den Nuri Aslan hakkındaki soruşturmaya tepki: İyice zıvanadan çıktılar!
2854 kez okundu
3
Son dakika.. CHP’li belediyelere operasyon: Beş belediye başkanı hakkında gözaltı kararı
2607 kez okundu
4
CHP’Lİ MV.’DEN ÇOK SERT SÖZLER
2476 kez okundu
5
İmamoğlu’nun diploması iptal edilirse belediye başkanlığı da düşer mi?
2255 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.